2016. október 21., péntek

Varázsigém ( 155. )


Ne hallgass el semmit kapcsolatunk elején,
mert nem leszünk hosszan egy pár, te meg én!

Mondj el mindent,
ne apránként csöpögtesd
mit jó lenne tudnom,
ha velem lennél
mindig, akár örökre!
Ne csapj be!
Ne hazudj, ne ködölj!
Játsszál nyílt lapokkal!
Ha megszeretlek így is,
várlak tárt karokkal.

Ne hallgass el semmit kapcsolatunk elején,
mert nem leszünk hosszan egy pár, te meg én!
Ne ötölj-hatolj,
mert ezzel velem
- jó esetben - hetelhetsz,
(míg nem ismerlek, úgysem jutsz a kertembe!)
gyorsan el lesz emléked is felejtve!

Mert megmondtam és
kértelek az elején,
hamar essünk túl a
dolgok nehezén:
ne szégyelld,
vállald azt, aki vagy,
így teszek magam is,
a hazugságnál, álságnál jobban,
kevés dolog haragít!

Ne hallgass el semmit kapcsolatunk elején,
mert nem leszünk hosszan egy pár, te meg én!
Nekem érték a lélek, a test, az idő...
Ha nem kellenél nekem,
s én sem neked,
más dolog nem tehető:
irány a kapcsolattemető!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése