2024. szeptember 8., vasárnap

Pozsonyi Piknik 2024.

 

Amiért mentem: Hullan Zsuzsa "Víg szín házon belül" c. könyvét 


szerettem volna megvenni és dedikáltatni,

 meghallgatni a beszélgetést és a zenés előadást Kárász Eszterrel,

megnézni a Budaörsi Latinovits Színház művészeinek - Szőcs Orsi, Fröhlich Kristóf-

interaktív gyerekelőadását.

Amit ezen kívül még kaptam:

jártamban, keltemben láttam ismerős arcokat:

Szily Nóra vezette a műsort a Nagyszínpadon.

Bach Szilvia beszélgetett a Bézs sátránál.

Nagy Ervint és

Kovács Istvánt a Vígszínház sátránál kaptam lencsevégre.

Koltai Róberttel és

Molnár Gusztávval az utcán váltottam néhány szót.

Lovas Rozit is láthattam egy röpke pillanatig.

A Faragó Andrásról szóló "Életjáték" című könyvet is megszereztem és 

bár tovább akartam menni, leragadtam a Bézs Rádió sátránál, 

ahol Hullan Zsuzsával és Faragó Andrással Marton Éva beszélgetett. 

Azután érkezett meg - az általam már annyira várt - Kárász Eszter, hogy Joshi Bharattal

beszélgessen, énekeljen és ukulelén is játsszon a közönségének.

Amikor kiderült, hogy Hrutka Róbert koncertje zárja itt a napot,

vétek lett volna továbblépnem. Szeretem azt, amit csinál.


Most sem okozott csalódást!

Tartalmas, jó nap volt! Nem jutottam el sok helyre, ahová szerettem volna,

de gyönyörködhettem a szép Szent István parkban,


 megnézhettem, mi szem-szájnak ingere.

Az emléktáblák külön fejezetet érdemelnének.

Összerakhatók belőlük Újlipótváros történelme, élete.

Ki hol lakott, alkotott vagy azt, hogy mi történt egy-egy házban.



Szeptember 8-án van az Olvasás Világnapja.

Fodor János megajándékozott Móricz Zsigmond "Sárarany" c. regényével.

Ezzel bővült az olvasásra váró (nagyon vegyes, de én így szeretem!) könyvkupac:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése