2024. szeptember 1., vasárnap

A Glück Lányok

 



Minden rendezvényen vannak kedvenceim

Szerencse és boldogság, hogy ma a Csányi utcában kötöttem ki!

Bognár Anna és Berki Szofi csodálatos hangulatot teremtett!

Tradícionális és swingdalok

Jazz-klezmer hangzású zene

a reményről, a boldogságról, a nyomorúságról,


vagy épp egy udvarlásról vagy egy ima,

bármi legyen a dal témája, az atmoszféra, az előadás tökéletes!









A Glück Lányok nagyszerű társa az alkotásban, a zenélésben a zongorista, Horváth Szabolcs volt!

 Mint az elején említettem, minden rendezvényen vannak kedvenceim.

Van, hogy eleve miattuk megyek, de van, amikor villámcsapásként ér a felismerés,

hogy megtaláltam a Nap Nyertesét.

A mai napé a Glück Lányok lettek, de a nap nyertese, bárhonnan nézem, én vagyok.

Önfeledtséggel, boldogsággal, elégedettséggel  ajándékoztak meg.

Nekem az ilyen röpke percek, majdnem órák, olykor egész napok történései adják 

azt, amire azt mondom: boldog vagyok.

Amikor a fejem búbjától a lábam ujjáig átjár valami lúdbőröztető" húdejó" érzés,

és szétárad bennem a hála azért, hogy megint volt egy nap, amikor felkeltem,

és megint volt egy nap, amikor ilyen fantasztikus élménnyel töltekezhettem.

Hogy nem túléltem, hanem megéltem, átéltem a napot.

Ma is éltem!

Köszönöm!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése