2024. szeptember 9., hétfő

Az Olvasás Világnapján

 

Az Akvárium Klubban felolvasások és tartalmas beszélgetések voltak.


A múlt, a jelen és a jövő tartalomfogyasztásáról éppen Bősze Ádám zenetörténész beszél.

(Mellette Nyáry Krisztián, író - de őt nem is kell bemutatni, mert mindenki (fel)ismeri.)

Ma ismét találkoztam Kárász Eszterrel, ami azért is nagy öröm, mert tudtunk egy keveset beszélgetni.

Szeretem a kedvességét, a közvetlenségét, az alázatát, az emberségét, a tisztaságát,

a munkásságát, a szépségét, a tehetségét, a lényét, a személyiségét.

Nem csak én, mi, családilag, de én vagyok az, aki nem veszítem szem elől.

Vele mindig öröm a találkozás, jó Őt látni, hallani, hallgatni.

Gurubi Ágnes miatt hosszan őriztem a bejáratot, hogy véletlenül se kerüljük el egymást.

Felolvasni jött, de én szerettem volna dedikáltatni a könyveit, ezért gondoltam úgy, hogy még kezdés előtt elcsípem.






Meghallgattam a felolvasását, és még néhány másik előadóét is.


Dr. Ézsi Robin a Nyírő Gyula Országos Pszichiátriai és Addiktológiai Intézet igazgatója 

felhívta a figyelmet egy októberi eseményre, amikor a Nyírőben lesz maratoni felolvasás

a mentálhygiénia és az addiktológia témakörében.

Nagy Katica színművész Oscar Wilde: A boldog herceg c. könyvét olvasta fel.

Majd Nógrádi Gábor vezette fel Koltai Róbert előadását.



Két, ajándékba kapott könyvvel nőtt a torony.

Nem félek attól, hogy olvasatlanul maradnak!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése