2023. október 13., péntek

Színházban voltam...

... a "becsomagoltban".
Szerencsére nem omlott be, nem omlott ránk az épület, de a darab végi ovációnál, vastapsnál azért kicsit félni kezdtem. :)
Ez a "Tüskevár" nagyon mai. Nagyon zenés és a gyerekek nagyon szeretik. Mi, akik kicsit korosabbak vagyunk, ám el tudunk vonatkoztatni a filmsorozattól, és nem akarjuk a régi nagyokat (Bánhidi László, Kiss Manyi, Földi Teri, Zenthe Ferenc, Velenczei István, Tábori Nóra, Seregi Zoltán... ) a mai nagyokhoz (vagy leendő nagyokhoz) hasonlítgatni, szintén jól szórakozunk.
Szirtes Edina "Mókus" zenéje telitalálat. Van benne minden, amivel a 10 év feletti korosztály megfogható, amit a fiatalság szeret, de az idősebbek sem utasítanak el.
Szerencsés vagyok, mert én vagyok őfelsége: a néző. Nincs hat hét hitem, hogy hasson: vagy tetszik valami (színdarab, kiállítás, koncert), azonnal hat rám, vagy a szünetben távozom.
Nem tettem. Jól éreztem magam, tetszett a darab. Örültem a teltháznak, a lelkes nézőknek, a színészek játékának. A vastaps jogos volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése