2019. április 10., szerda

Elkezdődött...








... a Budapest Art Week.

A Michelangelo kiállítás gyönyörű,
de aki azt gondolja, hogy bérlettel
látogatható, téved.
Tévedtem.
"Apró" (1.600.-Forintos) csalódás,
és csak azért ennyire apró, mert diák vagyok.
Apró.
Diák.
(Na jó, nem. :) )
Így lett az  "A test diadala"
a pénztárcám halála. :)

Az én olvasatomban "időszaki kiállítás"
a Michelangelo kiállítás is, ami elméletileg
a BAW bérlettel látogatható, de nem.
Hmmm!


Gyönyörű napsütésben átsétáltam a Józsefvárosi Galériába.
Megnéztem a Magyar Kárpitművészek Egyesülete Üzenet
című kiállítását.

A kiállítás április 29-ig látogatható.

Április 17-én, szerdán, 18 órakor filmvetítéssel egybekötött
kötetlen beszélgetés lesz a művészekkel, aminek minden
érdeklődő részese lehet.

Hogy igazán jó befejezése legyen a napnak, meghallgattam
Sipos Endre művészetfilozófus előadását, aki most
az impresszió és improvizáció kérdéseit boncolgatta
egy-egy alkotó életművében, s a különbözőségükből
származó eltérő tartalmak elemzésére is sor került.


A következő összehasonlító műalkotás elemzés május 14-én lesz.

Érdemes figyelni a Józsefvárosi Galéria programjait, mert nagyon
jók, nagyon tartalmasak!

Jártamban-keltemben beugrottam a Nem Adom Fel Kávézóba
megpihenni, laktózmentes tejeskávét szürcsölgetni.


Kár, hogy nincs lépésszámlálóm! Micsoda túra volt a tegnapi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése