2015. július 23., csütörtök

Nyár a lakótelepen

Már mindent kipróbáltam, minden praktikát bevetettem ezeken a forró napokon:

volt - szénsav-, koffein- és alkoholmentes, nem cukros - ital hidegen és forrón (ipari mennyiségben),
fagyi (tonnányi),
gyümölcsleves (több hektoliter),
dinnye (egy egész dinnyeföldnyi),

volt hűtőfürdő (majd jön ám a számlás!),
lenge ruha (olykor még az sem),

fizikai megterhelés kerülése (na jó, azért egyszer még ablakokat is mostam, kicsit takarítottam és persze Orsinak megtartottam a 2 S.A.H. órát, meg vásároltam és főztem is - de tényleg csak ennyi),
séta a kora reggeli órákban,
szellőztetés éjszaka,
leengedett redőnyök nappal,
száradó ruhák mellett való üldögélés...

Tűrőképességem határán - kivételesen - nem megélni, hanem túlélni szeretnék.
Ha igaz az előrejelzés, akkor mától az időjárási frontok miatt fájhat a fejünk.
Aztán jön majd valami más, ami miatt panaszkodhatunk, majd az is elmúlik, mint minden, és már csak az emlékezetünkön múlik, mire hogyan gondolunk majd vissza.








2 megjegyzés:

  1. Komoly és aktuális dolog humorosan és viccesen tálalva.Végig mosolyogtam a "hozzávalókon" :)Feldobtad a napom, köszönöm Annamari! :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Gyurim!
    Köszönöm!
    Örülök, hogy tetszett - ez most feldobja az én napomat is! :)

    VálaszTörlés