2015. július 10., péntek

Beesett arc

Az Orvostudakozó -talán- egyetlen hiányossága az volt, hogy nem nyílt mód az utánkövetésre.
A jeligés kérdések mögé bárki elbújhatott, ha ismételten nem jelentkezett, nem tudtuk megkérdezni: most hogy van, hogy alakul az élete?

Érdekel(ne) annak a fiatalembernek a sorsa, aki 2013. május 28-án írta nekem az alábbiakat:

"Szintetikus drogoktól beesett az arcom és nagyon vékony lett az arcformám.
Fiatalon (15-től 20 éves koromig) füveztem és kb. egy évig szintetikus szereket is használtam.
Üres a tekintetem és teljesen megváltozott az arcom: nem kivirult, vidám, hanem leszakadt tekintetem van. Mintha nem is én lennék.
Hogyan lehet ezt visszafordítani?
A szintetikusokról leszoktam egy éve, füvet is csak havonta kétszer szívok.
Eddig nem sok változás van, pedig sokat eszem. Nagyon rosszul vagyok emiatt."

Javasoltam, hogy kérjen célzott és szakszerű (szakorvosi)segítséget a teljes leszokáshoz, naponta többször egyen, sportoljon, legyen napirendje, legyen hasznos és kellemes időtöltése, legyenek céljai/tervei és mindehhez akarata, türelme, kitartása.

Hol tarthat most...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése