2024. július 12., péntek

Dr. Király Andrea

 

A mai naptól hivatalosan is jogi doktor!

Halkan jegyzem meg: 50 +-osan, halmozottan nehezített körülmények ellenére

megcsinálta!

Nem adta fel, mert ez nagyon régi álma volt.

Párja, Attila volt a legfőbb támasza.

Összetartó családja Pápáról drukkolt neki.

Öccse és a felesége a diplomaosztóra is eljöttek, hogy együtt örüljenek.

Lánya, unokája és veje is nagyon büszke rá!

Bár Domit nem is annyira a büszkeség töltötte el (kicsi ő még ehhez),

hanem a boldogság és a szeretet, hogy imádott nagyijával lehet.

A szűk családon kívül én is jelen lehettem ezen a szép ünnepen.

Mentálhigiénés szakemberként, ismerősként (?),  barátként (?)

(itt a megfelelő szót majd ki-ki aláhúzza, ha akarja,

a mentálhigiénikusságom megkérdőjelezhetetlen). 

Nagyon sokszor tartottam Andreában a lelket, ezért

valóban én is úgy érzem, ahogy Andrea mondta nekem: 

megdolgoztunk ezért a diplomáért.

Különösen az utolsó három év volt nagyon nehéz mentálisan.

Szívesen írnék hosszan Andreáról, mert hatalmas karakter.

(Remélem, egyszer majd megengedi...)

Példaértékű, követendő a mai értékmódosult világban!

Az arany fények mindnyájunk bearanyozott napját tükrözik.

Gratulálok Andrea! 

Nagy vagy!

Király vagy! 

És tényleg: eddig is az voltál, az is maradtál, de a mai naptól

DR. KIRÁLY ANDREA vagy!

Nem a cím- és rangkórság miatt hangsúlyos ez a DR., hanem attól,

ami mögötte van. 

Csapj a lovak közé, Andrea!

Jó pályakezdést, sikeres folytatást és sok boldog, stresszmentes évet kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése